miercuri, 23 aprilie 2008

23

Zambesc.
Zambesc si incerc sa ma invalui in amintiri placute ale ultimului an. Amintiri care nu sunt deloc putine. Amintiri intradevar de neuitat, fara de care nu mi-as mai putea imagina viata. Un an perfect, as putea spune. Am invatat ce inseamna sa am mai mult decat mi-am dorit vreodata.
In ciuda acestul fapt, recunosc ca am o minte puerila, nu stiu sa pastrez acest "lucru" sacru, nepretuit. Nu stiu. As da orice sa invat. Incerc sa invat. Poate am nevoie de timp. Am ajuns la dureroasa concluzie ca totul este perfect in afara mea. Sunt in plus si vreau sa ma adaptez. Vreau sa schimb acest lucru. De la dorinta de perfectiune am trecut la dorinta macar de a ma adapta. Ma simt norocoasa ca am reusit sa cunosc ceea ce inseamna cu adevarat o perioada frumoasa, am invatat sa apreciez orice privire, orice gest, orice zambet. Nu mai vreau sa stric ce-i frumos. Simt ca stric tot. Vreau sa fac parte din acest intreg perfect.
Vreau sa zambesc in continuare, vreau ca aroma imbatatoare, euforica a acestei perioade sa dainuie vesnic.
Zambesc. Dar vreau sa zambim impreuna..

Niciun comentariu: